nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. 
Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 
U kunt mailen naar: info@mijn-artikel.nl.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 
Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Mijn-Artikel.nl maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. We gebruiken functionele en analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden op onze website. Bovendien plaatsen derde partijen tracking cookies om advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Jouw internetgedrag kan door deze derden gevolgd worden door middel van deze tracking cookies. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site ga je hiermee akkoord. Meer informatie over deze cookies vind je hier.